Σε αγαπάω! Στο είπα; Στο έδειξα; Το ένιωσες;



Σ?αγαπάω. Στο είπα;

Σ?αγαπώ γιατί με μαθαίνεις πράγματα.

Σ?αγαπώ γιατί με έμαθες να με αγαπώ λίγο παραπάνω.

Σ?αγαπώ γιατί γελάω ακόμα κι όταν γύρω μου όλα είναι για κλάμματα.

Σ?αγαπώ γιατι σε ενοχλεί όταν την νύχτα στριμώχνομαι στην αγκαλιά σου αλλά για εμένα είναι μονόδρομος.

Σ?αγαπώ γιατί σταμάτησα να τρώω αηδίες και τώρα δεν νυστάζω συνέχεια και νιώθω πιο δυνατή.

Σ?αγαπώ γιατί ψάχνεις λόγους να είσαι λυπημένος και ψάχνω τρόπους να σε κάνω χαρούμενο.

Σ?αγαπώ γιατί μου έδειξες τρόπους να κερδίζω, πολλές φορές και την ίδια την ζωή.

Σ?αγαπώ γιατί φρικάρεις όταν κάνω την γατούλα που καθόλου δεν μου πάει αλλά κάθεσαι και το υπομένεις μέχρι να μου περάσει.

Σ?αγαπώ γιατί άνοιξες παράθυρα στο μυαλό μου που δεν ήξερα ότι υπήρχαν.

Σ?αγαπώ γιατί φτιάχνεις τις καλύτερες τηγανιτές πατάτες.

Σ?αγαπώ γιατί τρως ότι φτιάχνω και μουγκρίζεις απο ευχαρίστηση κι ας πιστεύω καμιά φορά ότι δεν είναι τόσο νόστιμο…


Σ?αγαπώ με εκείνον τον ψυχοπαθή άρρωστο τρόπο που μόνο όσοι έχουν βουτήξει μέσα καταλαβαίνουν.

Σ?αγαπώ και ξεχειλώνω την ηθική μου.

Σ?αγαπώ και θέλω να βάλω το εμείς οπου υπάρχει το εγώ.

Σ?αγαπώ τόσο που ακόμα και το εμείς θέλω να αλλάξω και να το κάνω εσύ.

Σ?αγαπώ κι εχω αντικαταστήσει το δέρμα μου με το δικό σου, αν πονέσεις να το νιώσω.

Σ?αγαπώ κι έκανα την ψυχή μου φωτιά να σε ζεστάνει κι ας καούν τα σωθικά μου.

Σ?αγαπώ και σου έδωσα τα μάτια μου για να δεις εσένα.

Σ?αγαπώ και έπλυνα τις πληγές απ τα φτερά σου να πετάξεις και μακριά απο μένα αν χρειάζεται.

Σ?αγαπώ και βάζω στο κόκκινο σεντούκι την απόλυτη ανάγκη κατοχής γιατί ξέρω…
Η αγαπη δεν ειναι κτητική ουτε υποχρέωση , μα επιλογή.

Σ?αγαπώ και καθε νύχτα το σεντούκι ανοίγει και δραπετεύει η λογική. Γίνεται άλογο ασταμάτητο και ψάχνει για ίχνη κυνηγιού.

Σ?αγαπώ και μαζεύω τις σταγόνες σου για να τις κάνω θάλασσα.

Σ αγαπώ και προσέυχομαι στους δικούς μου Θεούς να σε κρατάν γερό.

Σ?αγαπώ και θέλω να ξαναγεννηθώ κύτταρο σου. Αρχή και τέλος πάνω σου.

Σ?αγαπώ.
Στο είπα; στο έδειξα; το ένιωσες;
Πάρε με. Κρύψε με…
Ασε με να κρυφτώ στο σ?αγαπώ μου , μη με πάρεις απο κει…
Είναι το μόνο μέρος που υπάρχω…

Γράφει η Άννα Βήχου.
http://www.psixologikosfaros.gr/article_det.asp?artid=6834

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΑΤΑΝΙΚΉ ΣΎΜΠΤΩΣΗ Ή ΘΕΊΑ ΔΊΚΗ;…ΜΙΑ ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΠΙΣΤΊΑΣ!

Πώς συνδέεται ο έρωτας με τη σχέση με τους γονείς μας;

270+ δωρεάν πρότυπα βιογραφικών σημειωμάτων