Με σένα ξέχασα πως υπάρχουν κι έκπτωτοι άγγελοι.



Πάντα είχα μία ιδιαίτερη σχέση με το Θεϊκό.
Πίστευα και πιστεύω ότι μας Στέλνει Αγγέλους στη ζωή μας με ανθρώπινη μορφή για να μας βοηθήσουν σε περιόδους της ζωής μας.

Έτσι πίστεψα και για εσένα.
Ήρθες, μου χαμογέλασες, μου έπιασες το χέρι όλο υποσχέσεις, μου ψυθίρισες….
Ήσουν ο Άγγελός μου…

Οι φίλοι γύρω μας μου έλεγαν, έχασες το χαμόγελό σου, είσαι χαμένος στις σκέψεις σου,έχεις απομονωθεί.
Μόνο σου παίρνει, δε σου δίνει τίποτα…
Αισθανόμουν ευτυχισμένος…

Είχα ξεχάσει. Ξέχασα ότι υπάρχουν κι αυτοί οι άγγελοι, οι έκπτωτοι.
Αυτοί που έρχονται ως πανέμορφες Σειρήνες.

Σου τραγουδάνε, σε σαγηνεύουν , σου παίρνουν το μυαλό και στο τέλος ρουφούν κάθε ικμάδα ενέργειας και εσύ συνεχίζεις να χαμογελάς χωρίς να μπορείς όμως να δεις αυτό που βλέπουν οι γύρω σου.

Την καταστροφή.
Ξέρεις όμως ακόμα πιστεύω…
Γιατί Ήρθε, δε μου ζήτησε τίποτα, δεν υποσχέθηκε τίποτα, δε μου ζήτησε να υποσχεθώ, μόνο με βοήθησε να επανέλθω.
Κοιτω τίς φωτογραφίες και συγκρίνω με ξεκάθαρο μυαλό.

Ξεχωρίζω την Καλή και την κακή μορφή.
Το Αληθινό με το ψεύτικο χαμόγελο….

Θεέ μου! Τί Αγγελική Μορφή…


Του Σπύρου Αυγερινού.
http://www.psixologikosfaros.gr/article_det.asp?artid=6800

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΑΤΑΝΙΚΉ ΣΎΜΠΤΩΣΗ Ή ΘΕΊΑ ΔΊΚΗ;…ΜΙΑ ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΠΙΣΤΊΑΣ!

270+ δωρεάν πρότυπα βιογραφικών σημειωμάτων

Θεραπεία για τον υποθυρεοειδισμό και τον υπερθυρεοειδισμό