Βρήκα έναν άνθρωπο για να μιλήσω.



Το χέρι του μου άπλωσε για να ακουμπήσω.
Στην σκέψη έβαλε το μυαλό μου.

Ποιά είμαι εγώ που είναι το εγώ μου.


Μου ζητάει για να βρω τον δικό μου χαρακτήρα.
Μα πως μπορώ να βρω κάτι που ποτέ δεν είδα;

Ψάχνω την ουσία σε κάθε του λέξη.
Το νόημα να βρω ή καρδιά για να πιστέψει.

Πως μπορεί ένας άνθρωπος να αγαπήσει την ύπαρξη του.
Όταν ποτέ δεν σκέφτηκε τον εαυτο του;

Πως μπορώ να βρω την λύση και να με αγαπήσω.
Και το χαμένο το παιδί να ξανά φέρω πίσω;
Τα λόγια μου μεγάλα και ή ψυχή μικρή.
Μία ανηφόρα και μία σκάλα είναι ή ζωή αυτή.
Ο νους μικρός και τα προβλήματα μεγάλα.
Πως θα τα αντέξω αν θα ρθουνε και άλλα;
Λέω πως είμαι δυνατή και βλέπω πως λυγίζω .

Για όλους είμαι χαμογελαστή και μέσα μου δακρύζω.

Δηλητηριασανε την καρδιά, από το σπάνιο φαρμάκι.
Πόσο να αντέξει όλα αυτά, και να ζήσει από την στάχτη;

Ο πόνος έγινε βουβός και τώρα με φοβίζει.
Πως αν γίνει πέτρα ή καρδιά θα ξεχάσει να δακρύζει.
Θέλω να ξεφύγω από τα συναισθήματα μου.

Και να μπορέσω απ την αρχή να βρω τα βήματά μου.
Θέλω την αλήθεια να δεχτώ και να μην αυτά πατούμε.
Από μέσα μου να ξεκλειδωθω τα μάτια να μην πονούνε.

Μα πως μπορώ για να τα βρω και τη να κάνω;

Ένα βήμα κάνω μπρος και το άλλο χάνω.

Είναι σαν να ψάχνω ένα φύλλο στον ωκεανό.

Τελικά ποιός θα μου πεί το ποιά είμαι εγώ;


Κ.Ρ
http://www.psixologikosfaros.gr/article_det.asp?artid=6646

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΑΤΑΝΙΚΉ ΣΎΜΠΤΩΣΗ Ή ΘΕΊΑ ΔΊΚΗ;…ΜΙΑ ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΠΙΣΤΊΑΣ!

Πώς συνδέεται ο έρωτας με τη σχέση με τους γονείς μας;