Ποια ειναι τα συν & πλην των 4 στιλ κολυμβησης;




 Ποιος είναι ο σωστός τρόπος των τεσσάρων στιλ κολύμβησης, για να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας στο νερό!




Η κολύμβηση είναι από τα καλύτερα είδη άσκησης που μπορείτε να κάνετε, όχι μόνο για να βελτιώσετε τη φόρμα σας, αλλά επίσης για να χαλαρώσετε και να αποβάλλετε το άγχος της καθημερινότητας. Είναι, επίσης, μια εξαιρετικά χρήσιμη άσκηση για να συνδυάζεται με άλλες μορφές προπόνησης που έχουμε παρουσιάσει, καθώς γυμνάζει όλο το σώμα.

Είτε απλά ευχαριστιέστε το κολύμπι και τη δροσιά του νερού, είτε ασχολείστε ενεργά σε αθλητικό επίπεδο, όπως για παράδειγμα να προπονείστε στο τρίαθλο ή σε άλλα υδάτινα σπορ, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να γνωρίζετε ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά σημεία των διαφόρων στιλ κολύμβησης:

Πρόσθιο

Το πρόσθιο είναι το πρώτο στιλ κολύμβησης που μαθαίνουν, συνήθως, οι αρχάριοι. Θυμίζει την κίνηση του βατράχου μέσα στο νερό με ταυτόχρονη κίνηση χεριών και ποδιών. Τα 2 χέρια "τραβάνε" όσο το δυνατόν περισσότερο νερό με τους αγκώνες ανοιχτούς. Τα πόδια μαζεύονται και τεντώνουν γρήγορα πίσω. Στους αγώνες, οι κολυμβητές βάζουν και το κεφάλι μέσα στο νερό. Σε μια πιο ελεύθερη και πιο ξεκούραστη παραλλαγή, μπορείτε να το κρατάτε συνέχεια έξω από το νερό προκειμένου να αναπνέετε καλύτερα.



Ύπτιο

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το σώμα βρίσκεται σε ύπτια θέση και η κίνηση των χεριών εναλλάσσεται με αυτήν των ποδιών. Το σώμα πρέπει να γέρνει ελαφρώς και να μην είναι τελείως ανάσκελα. Τα πόδια πρέπει να κινούνται συνεχώς, ενώ ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάντε και ένα διάλειμμα για να μην... χτυπήσετε σε κάποιον λουόμενο! Ο ώμος πρέπει να κάνει ελεύθερη και μεγάλη περιστροφή καθώς βγαίνει από το νερό.



Ελεύθερο

Πρόκειται για το πιο διαδεδομένο και γρήγορο στιλ κολύμβησης. Το σώμα βρίσκεται σε πρηνή θέση και στηρίζεται στις κινήσεις των ποδιών και των χεριών, με τον κορμό να στρίβει ελαφρώς. Το κεφάλι μπαίνει μέσα στο νερό, στρίβοντας ανά διαστήματα στο πλάι για να επιτρέψει την αναπνοή. Μπορείτε να το έχετε και συνέχεια έξω, για να αναπνέετε με περισσότερη άνεση.



Πεταλούδα

Το πιο απαιτητικό στιλ κολύμβησης. Θέλει αρκετή εξάσκηση όσον αφορά την τεχνική του, μιας και ο συνδυασμός τραβήγματος των χεριών και "σπασίματος" της μέσης είναι ιδιαίτερα δύσκολος. Είναι όμως και το πιο γρήγορο στιλ, αν εκτελεστεί σωστά και αυτό που "καίει" και τις περισσότερες θερμίδες λόγω του βαθμού δυσκολίας του. Τα χέρια βγαίνουν από το νερό και με την βοήθεια των ώμων ξαναμπαίνουν με δύναμη μέσα κατεβαίνοντας προς τα κάτω και τεντώνουν κοντά στα πλευρά. Η λεκάνη βγαίνει στην επιφάνεια, καθώς τα πόδια κλωτσάνε λυγισμένα.



Εν τέλει, το καλό του να γνωρίζετε να κολυμπάτε καλά και με τα τέσσερα στιλ σας οφελεί στο να αποφύγετε τραυματισμούς, καθώς δουλευέτε στο καθένα ξεχωριστή ομάδα μυών, στο να γίνετε πιο τεχνικοί, λόγω του ότι θα χρησιμοποιείτε τις δεξιότητες που θα κερδίσετε από το ένα στο άλλο, αλλά και στο να κρατήσετε τη διάθεση σας για προπόνηση, καθώς το κολύμπι δεν θα γίνεται βαρετό.

Θα αρχίσετε να βλέπετε βελτίωση ημέρα με την ημέρα. Μην περιμένετε να δείτε άμεσα αποτελέσματα, απλά έχετε στο μυαλό σας το αποτέλεσμα που θέλετε να επιτύχετε!

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με τους trainers μας για επιπλέον συμβουλές κολύμβησης.

Μοιραστείτε και με τους φίλους σας το άρθρο, σίγουρα θα το το εκτιμήσουν για το καλοκαίρι!
http://holmesplace.gr/gr/-4--a1863.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΑΤΑΝΙΚΉ ΣΎΜΠΤΩΣΗ Ή ΘΕΊΑ ΔΊΚΗ;…ΜΙΑ ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΠΙΣΤΊΑΣ!

Πώς συνδέεται ο έρωτας με τη σχέση με τους γονείς μας;