4 απλά βήματα για να απαλλαγείς από το φούσκωμα




Όταν νιώθουμε φουσκωμένοι, αισθανόμαστε δυσφορία και συχνά πόνο. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικοί απλοί τρόποι που θα μας βοηθήσουν να το ξεπεράσουμε γρήγορα.

Ξεκαθαρίζοντας πρώτα ότι σε κάθε περίπτωση, αν το φούσκωμα ή άλλα συμπτώματα επιμένουν, η πιο καλή συμβουλή είναι πάντα εκείνη των ειδικών ιατρών, ρίχνουμε μια ματιά σε μερικά απλά βήματα τα οποία μπορεί να είναι ό,τι χρειαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τη δυσφορία που προκαλεί μια φουσκωμένη κοιλιά.
Βάζουμε στοπ στα αλμυρά

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε νάτριο μπορεί να αυξήσουν την κατακράτηση υγρών, η οποία με τη σειρά της μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα. Για να μειωθεί γρήγορα το φούσκωμα, πρέπει να περιορίσουμε την κατανάλωση αλμυρών τροφίμων ή και να αποκλείσουμε τελείως τις πολύ αλμυρές τροφές από τη διατροφή μας. Ιδανικά, πρέπει να καταναλώνουμε λιγότερα από 2300 mg (ή 2,3 γραμμάρια) νατρίου την ημέρα. Tip: Οι ετικέτες είναι φίλες μας.
Ανακαλύπτουμε την πηγή του προβλήματος

Η πιο απλή λύση είναι να εντοπίσουμε τα τρόφιμα που προκαλούν το φούσκωμα -δηλαδή, εκείνα τα οποία όταν καταναλώσουμε, καταλήγουμε κατά κανόνα να κρατάμε το φουσκωμένο μας στομάχι. Έπειτα, χρειάζεται να μειώσουμε τη συχνότητα εμφάνισής τους στο πιάτο μας. Οι συνήθεις ύποπτοι είναι τα ανθρακούχα αναψυκτικά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα φασόλια και τα ωμά λαχανικά.

Τα ανθρακούχα αναψυκτικά μπορεί να είναι ο λόγος του φουσκώματος

Φυσικά, δεν χρειάζεται να τα αποκλείσουμε τελείως από τη διατροφή μας. Μπορούμε να τα αποφύγουμε για κάποιο διάστημα από το διαιτολόγιό μας και να τα επανεντάξουμε στη συνέχεια σταδιακά, ξεκινώντας από μικρές ποσότητες. Tip: Όταν μαγειρεύουμε όσπρια, καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε να ρίχνουμε το πρώτο νερό.

Πέραν των προαναφερθέντων τροφίμων, ορισμένα υποκατάστατα ζάχαρης, ιδιαίτερα όταν λαμβάνονται με άδειο στομάχι, μπορεί επίσης να προκαλέσουν φούσκωμα. Αξίζει να δοκιμάσουμε να μειώσουμε την κατανάλωσή τους και να παρατηρήσουμε αν βελτιώνεται η κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή, πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι είτε θα καταναλώνουμε μικρότερες ποσότητες από αυτά είτε θα τα αντικαταστήσουμε με κάτι άλλο.
Πιάνουμε… φιλίες με τη γυμναστική

Ακόμη και ήπιας μορφής ασκήσεις ή ένας απλός περίπατος μετά το φαγητό, μπορεί να συμβάλουν στην ενίσχυση της υγείας του πεπτικού μας συστήματος και κατ’ επέκταση να μας ανακουφίσουν από πιθανό φούσκωμα στην κοιλιά. Ωστόσο, η τακτική άσκηση για 30 λεπτά την ημέρα είναι εκείνη που μπορεί να μειώσει πραγματικά και δραστικά το φούσκωμα.

 

Προσθέτουμε ίνες στο πιάτο μας

Τα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως τα μήλα, μπορεί να είναι η λύση που ψάχνουμε

Στην περίπτωση που η διατροφή μας είναι φτωχή σε φυτικές ίνες, μάλλον δεν χρειάζεται να κοιτάξουμε παραπέρα για τον «ένοχο» πίσω από το φούσκωμα το οποίο συχνά προκύπτει από δυσκοιλιότητα ή συσπάσεις του εντέρου. Επομένως, αυξάνοντας την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες, όπως το καλαμπόκι, το αβοκάντο, τα μήλα και τα δημητριακά ολικής, θα συμβάλουμε στην καταπολέμηση της φουσκωμένης κοιλιάς.
http://www.newsitamea.gr/4-apla-vimata-gia-na-apallagis-apo-fouskoma/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΑΤΑΝΙΚΉ ΣΎΜΠΤΩΣΗ Ή ΘΕΊΑ ΔΊΚΗ;…ΜΙΑ ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΠΙΣΤΊΑΣ!

Πώς συνδέεται ο έρωτας με τη σχέση με τους γονείς μας;